29 Αυγ 2016

Μακάρι να είναι όλα τα Νοσοκομεία της χώρας σαν κι αυτό της Άρτας

"...διότι τα καλά πράγματα πρέπει να γράφονται και να ακούγονται..."

   Πριν λίγες ημέρες, βρήκα την παρακάτω ευχαριστήρια επιστολή στο mail του ΤΗΛΕΒΟΑ και τη δημοσιεύω τώρα που γύρισα από τις διακοπές:
   "Παρακαλώ πολύ να δημοσιεύσετε την παρακάτω επιστολή μου, διότι τα καλά πράγματα πρέπει να γράφονται και να ακούγονται.
   Χτες, στις 24/8/2016, νοσηλεύτηκα στο Γενικό Νοσοκομείο Άρτας στην Χειρουργική κλινική.
   Με αυτήν την επιστολή μου θέλω να ευχαριστήσω το προσωπικό του Νοσοκομείου, τους νοσηλευτές, τους γιατρούς, τις προϊσταμένες, καθώς και τον Διοικητή, κύριο Μπαλάσκα Βασίλειο τον οποίο γνώρισα και προσωπικά, για την άψογη συμπεριφορά τους, την εξυπηρέτησή τους και γενικά το ενδιαφέρον που έδειξαν για εμένα σαν ασθενή.
   Είναι κάτι που δύσκολα συναντάς σε Δημόσια Νοσοκομεία και εγώ προσωπικά δεν έχω ξανασυναντήσει ποτέ σε όσα Νοσοκομεία έχω βρεθεί (Μένω στον νομό Αττικής και βρέθηκα στην Ήπειρο από όπου είναι και η καταγωγή μου για διακοπές) τέτοια συμπεριφορά.
   Μακάρι να είναι όλα τα Νοσοκομεία της χώρας σαν κι αυτό της Άρτας και το προσωπικό τόσο ευχάριστο, εξυπηρετικό και να δείχνουν το ίδιο ενδιαφέρον για τους ασθενείς. Τους εύχομαι να συνεχίσουν έτσι με τον ίδιο ζήλο και την ίδια συμπεριφορά και ευαισθησία προς τον κόσμο.
   Και πάλι τους ευχαριστώ όλους πολύ.
 Τ. Α."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.