29 Μαΐ 2016

Το Ρεξ, στην πλατεία Κιλκίς, που έγινε εστιατόριο για πεινασμένους φοιτητές του ΤΕΙ στην Άρτα

Σινεμά ο... παράδεισος

   Τα παιδιά είχαν πάει για ύπνο και μεις, εγώ και η γυναίκα μου δηλαδή, χαζεύαμε στην τηλεόραση χωρίς να προσέχουμε ιδιαίτερα τι λέει. Είναι μια διαδικασία αποτοξίνωσης από την ένταση της μέρας να θέλεις κάποιες στιγμές να μην ακούς και να μην λες τίποτα.
   Πάνω στην στιγμή χτυπάει το τηλέφωνο. Ήταν ο φίλος μου ο Γ. από την Άρτα. «Τι γίνεται η πατρίδα», του λέω, «όλα καλά»;
   Μερικές φορές με παίρνει για να μου λέει τα νέα και να μιλάμε για τα δικά μας με τον τρόπο που μιλάνε κάποιοι που γνωρίζονται από παιδιά. Στις πόλεις, τώρα πια, με την πολυκοσμία, δεν γνωρίζεις κανέναν, δεν μπορείς να ξέρεις και τι καπνό φουμάρει ο καθένας και έτσι όλοι είναι κουμπωμένοι και δεν μιλάνε πέρα από τα τυπικά.
   «Καλά», μου λέει, «καλά». «Να σου πω», μου κάνει, «τον Μάχο που είχε τον...
η συνέχεια του άρθρου του Γιάννη Ηλ. Παππά στο artinews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.