28 Φεβ 2015

Ο Βασίλης Γκανιάτσας παρουσιάζει για τελευταία φορά δυο ντοκιμαντέρ του στην Άρτα

Μοναδική ευκαιρία, για όλους όσοι δεν τα έχουν δει ακόμη, να τα απολαύσουν

   Την Κυριακή 1η Μαρτίου και ώρα 11.30 π.μ. στην καφετέρια «Ο Πρωτομάστορας» δίπλα στο ιστορικό γεφύρι, ο φωτογράφος-κινηματογραφιστής Βασίλης Γκανιάτσας, θα παρουσιάσει για τελευταία φορά τα δύο ντοκιμαντέρ του: «Της Άρτας το γεφύρι» και «Γειά σου Βασίλη Ντζόκα με το βιολί σου». Η διάρκεια των δύο ταινιών είναι 1.30 ώρα.
   Το ντοκυμαντέρ «Της Άρτας το γεφύρι» ταξίδεψε σε όλη την Ελλάδα και προβλήθηκε σε πολλές αίθουσες. Αποτελεί το απόσταγμα 40 χρόνων συμπυκνωμένης δημιουργίας, σε ένα αριστούργημα 40 λεπτών, αφιερωμένο στο γεφύρι που αγάπησε ο Β. Γκανιάτσας.


   Το δεύτερο ντοκυμαντέρ είναι αφιερωμένο στην λαϊκή παραδοσιακή μουσική και τους λαϊκούς οργανοπαίκτες.


   Θεωρώ, μιας και είναι η τελευταία φορά που παρουσιάζει στο κοινό τα δύο ντοκιμαντέρ, πως είναι μια μοναδική ευκαιρία για όλους όσοι δεν τα έχουν δει ακόμη, να πάνε αύριο το πρωί στον Πρωτομάστορα και να τα απολαύσουν.

   Ο Βασίλης Γκανιάτσας γεννήθηκε το 1945 στην Άνω Καλεντίνη Άρτας και μεγάλωσε στην Άρτα. Από την ηλικία των έντεκα χρονών, δούλευε στον κινηματογράφο. Στο στρατό βρέθηκε στην ΥΕΝΕΔ και εκπαιδεύτηκε στην κινηματογράφηση ως φωτογράφος-οπερατέρ.
   Όταν επέστρεψε στην Άρτα το 1967 ασχολήθηκε και πάλι στον κινηματογράφο ως επιχειρηματίας. Το 1975 άνοιξε φωτογραφείο, αλλά, παράλληλα, κινηματογραφούσε από πάθος.
   Έκανε αρκετές εκθέσεις φωτογραφίας και παρουσίασε τοπικά, ιστορικά και λαογραφικά, ντοκιμαντέρ.
   Το 1988 έκανε και τον ραδιοφωνικό σταθμό ART FM και το 1992 δημιούργησε τον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό.
    Ζει και εργάζεται μόνιμα στην Άρτα. Έχει δυο παιδιά, τον Άρη και την Αφροδίτη, που συνεχίζουν την δουλειά του πατέρα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.