21 Ιαν 2014

Απαράδεκτη συμπεριφορά δασκάλου στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Άρτας

Κατηγορείται για ανάρμοστη συμπεριφορά απέναντι σε μαθητή, που απ' ότι φαίνεται ξεπερνά κάθε όριο!

   Το παρακάτω άρθρο το διάβασα πριν από λίγο στο site του Ταχυδρόμου.
   Τα διδυμάκια μου πηγαίνουν στο 8ο Δημοτικό Σχολείο, αλλά δεν είχαν ιδέα για το συμβάν, οπότε το περιστατικό έγινε μάλλον μετά την λήξη του κανονικού ωραρίου, κατά τη διάρκεια του ολοήμερου...
   Διαβάστε:
   "Στα κρατητήρια της Αστυνομικής Διεύθυνσης Άρτας βρίσκεται από το απόγευμα της Τρίτης 21ης Ιανουαρίου δάσκαλος που κατηγορείται για ανάρμοστη συμπεριφορά απέναντι σε μαθητή, που απ' ότι φαίνεται ξεπερνά κάθε όριο!
    Όλα έγιναν την τελευταία ώρα του μαθήματος στο 8ο δημοτικό σχολείο Άρτας, όταν ο δάσκαλος, σύμφωνα με καθ' όλα επιβεβαιωμένες πληροφορίες, ζήτησε από παιδιά του τμήματος της β΄ τάξης να χαστουκίσουν συμμαθητή τους γιατί σηκώθηκε την ώρα του μαθήματος, ενώ κάλεσε άλλα δύο να καθίσουν στην πόρτα εξόδου για να εμποδίσουν την διαφυγή του.
   Ο μαθητής της β΄ τάξης πήγε με κλάματα στο σπίτι κι όταν η μητέρα του τον ρώτησε τι συνέβη, άρχισε να της περιγράφει το περιστατικό. Η αντίδραση της μητέρας ήταν άμεση, πηγαίνοντας κατευθείαν στην Αστυνομική Διεύθυνση Άρτας για να καταγγείλει το γεγονός.
   Παράλληλα ενημέρωσε τον πατέρα του παιδιού που ζει και εργάζεται στην Αθήνα, ο οποίος και κινήθηκε προς πάσα κατεύθυνση για την αποκατάσταση της υπόληψης, της αξιοπρέπειας και του ήθους του γιού του.
   Από την Αστυνομική Διεύθυνση αναζητήθηκε ο δάσκαλος μετά από μήνυση που κατέθεσαν οι γονείς, που αργότερα συνελήφθη και βρίσκεται κρατούμενος πλέον όλη τη νύχτα στα κρατητήρια. Η σύλληψη έγινε στα πλαίσια του αυτοφώρου και την Τετάρτη οδηγείται στην Εισαγγελία για κατάθεση και προσδιορισμό της δίκης. Αξιόπιστες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο 54χρονος δάσκαλος παραδέχτηκε το γεγονός και απ' ότι λέγεται εμφανίζεται ψύχραιμος.
   Ενημέρωση για το περιστατικό ζήτησε και έλαβε ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λεωνίδας Γκόρος, ο οποίος από τη στιγμή που θα προκύψουν επιβαρυντικά στοιχεία ως αποτέλεσμα των ερευνών, φέρεται αποφασισμένος να προχωρήσει στην πειθαρχική δίωξη του δασκάλου. Κάποιες άλλες πληροφορίες εν τω μεταξύ κάνουν λόγο για αποκλίνουσα συμπεριφορά του εν λόγω εκπαιδευτικού και κατά το παρελθόν.
   Να σημειωθεί ότι ο μαθητής της 2ας δημοτικού μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Άρτας, όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες."

4 σχόλια:

  1. ψύχραιμος ε? πως να μην είναι ψύχραιμος αφού ούτε το όνομά του δεν δημοσιοποιήθηκε, ούτε θα περάσει όσα πέρασε ο μικρός.
    Ας βάλει ο καθένας μας τον εαυτό του στην θέση του πιτσιρικά ή στην θέση των συμμαθητών του.
    Ο απόλυτος άρχοντας της τάξης βάζει δύο συμμαθητές σου να φράξουν την πόρτα.
    Έπειτα βάζει άλλους.... (άξιο μελέτης θα ήταν να ξέρουμε πόσοι χειροδίκησαν και πόσοι αρνήθηκαν) να σε χτυπήσουν στο πρόσωπο μπροστά στους υπόλοιπους για παραδειγματισμό.
    Και όλα αυτά μέσα σε ένα περιβάλλον και έναν θεσμό που υπάρχει για να σου παρέχει ασφάλεια και μόρφωση, να σε κάνει κοινωνικό, σκεπτόμενο, υπεύθυνο και δημιουργικό άνθρωπο στην κοινωνία.
    Απάνθρωπο σαδιστικό και πέρα για πέρα ανήθικο και παράνομο.
    Μου θύμισε την ταινία :Το Κύμα. και το πώς ο φασισμός μπορεί από χαμηλά να γιγαντωθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ προτείνω την παρασκευή να καλεστεί σχολικός περίπατος για όλα τα σχολεία της Άρτας όπου στο κέντρο της πόλης οι μαθητές μαζί με γονείς, παππούδες και γιαγιάδες εφοδιασμένοι με νεροβομπες, αυγά,ντομάτες, νεράντζια, αλεύρι και άλλα διάφορα να υποδεχθούν τον συλληφθέντα "εκπαιδευτικό" και να γίνει θεσμός στην πόλη μας κάθε 24 /1 το Δάσκαλε που δίδασκες Art Festival

    Αν η πρόταση μου ( ακραία και υπέρ το δέον ..δε λέω...) ενδεχομένως δίνει τροφή στην κυβέρνηση να κατηγορηθεί ΞΑΝΑ ο Σύριζα πως υποθάλπει και παρακινεί πράξεις βίας ζητάω συγνώμη για το παραφέρσημο και δεν θα μου κακοφανεί να μην δημοσιευτεί το σχόλιο.

    Με αγάπη ένας άθεος,άπατρις προβοκάτορας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρωτοπορεί το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα.

    Εγκύκλιο εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων με αφορμή το περιστατικό όπου δάσκαλος της 2ας δημοτικού προτρέπει μαθητές να ασκήσουν σωματική βία σε συμμαθητή τους με σκοπό την τιμωρία του. Στην εγκύκλιο, αφού γίνεται μνεία στην επαναστατική παιδαγωγική μέθοδο του δασκάλου, ακολουθεί προτροπή προς όλους τους δασκάλους των Δημοτικών σχολείων να ακολουθήσουν το πετυχημένο παράδειγμα του δασκάλου πρωτοπόρου. Η κατά αυτό τον τρόπο διεύρυνση του μαθήματος των εικαστικών ώστε να συμπεριληφθεί και η τέχνη αυτή του πολέμου θεωρήθηκε ευρηματική.
    Στο παρακάτω απόσπασμα γίνεται κατανοητή η προσέγγιση του Υπουργείου.
    « Λαμβάνοντας υπόψη τις νέες οικονομικοκοινωνικές συνθήκες στη χώρα, επιβάλλεται η σκληραγώγηση των παιδιών από την τρυφερή ηλικία των οχτώ, ίσως και πιο κάτω. Στον άδικο οικονομικό πόλεμο που δέχεται το έθνος μας πρέπει όλοι να είμαστε προετοιμασμένοι για τα χειρότερα. Η διαπαιδαγώγηση των οκτάχρονων μελλοντικών συμπολιτών μας απαιτεί ριζοσπαστικές μεθόδους. Ως εκ τούτου πρέπει να γίνει ξεκάθαρο στο εύπλαστο μυαλό τους τι σημαίνει δικαιοσύνη, ιεραρχία (κυρίως, στο ποιος διατάζει και ποιος υπακούει) τι σημαίνει ησυχία, τι σημαίνει τάξη (δεν είναι τυχαίο που η σχολική αίθουσα αποκαλείται ΤΑΞΗ) και κατ’ επέκταση ασφάλεια. Παράλληλα με την ευρηματική μέθοδο να στρέφεται ο ένας μαθητής εναντίον του άλλου, διασπώνται οι οποιεσδήποτε ομάδες μαθητών που σκοπός του είναι η διατάραξη της σχολικής κοινωνικής ευρυθμίας. Επιπλέον πλεονέκτημα αυτού του συστήματος θα είναι και η αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας. Είναι ξεκάθαρο στους μαθητές ότι το αποκλειστικό δικαίωμα εφαρμογής ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού το έχει μονάχα ο δάσκαλος. Μαθητές που θα ασκούν βία (σωματική-λεκτική) σε συμμαθητές τους χωρίς την έγκριση του δασκάλου τους θα τιμωρούνται από τους συμμαθητές τους. »
    Από τη μεριά του ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων σε ανακοίνωση του ζητά από τους γονείς που ασχολούνται υπέρμετρα με τα παιδιά τους χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους αλλά και οδηγώντας τα σε πιο ευαίσθητες κοινωνικά ηθικές, να απομακρυνθούν ώστε να αφήσουν το εκπαιδευτικό σύστημα να κάνει εξολοκλήρου και ανενόχλητο το έργο του. Επίσης εκτός από μαρκαδόρους, πλαστελίνες και μπλοκ ζωγραφικής οι γονείς απαιτείται να προμηθεύσουν τα παιδιά τους με το εγχειρίδιο της τέχνης του πολέμου του Σούν Τζού.
    Πρωτοπορεί, λοιπόν, το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα με το Υπουργείο να βάζει γερές βάσεις ώστε όταν αυτά τα παιδιά ενηλικιωθούν, υποσυνείδητα να γνωρίζουν όλα πως ο συμπολίτης τους δεν είναι τίποτα παραπάνω παρά κάποιος που ίσως χρειαστεί να τιμωρήσουν όταν το κράτος τους το ζητήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πείραμα με τους 5 πιθήκους, του Μίλγκραμ.
    Η εφαρμογή του στην πράξη δίνει άλλη μια πρωτιά στην Άρτα.
    Το σύστημα της εκπαίδευσης είναι η εκπαίδευση του συστήματος.

    Και κάτι άλλο. Το ότι τα παιδιά φέτος δεν θα μπορέσουν να δηλώσουν στο μηχανογραφικό τους αστυνομικές σχολές,είναι πραγματικά για αρκετά από αυτά, μια ευκαιρία.

    ΑΑπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.