2 Μαρ 2013

Ναι ρε, είμαι λαϊκιστής και δεν αντέχω τις ανθρωποθυσίες σας...

Δεν θέλω τα παιδιά μου να γίνουν οι Ιφιγένειες για τον... ούριο άνεμο των "αγορών"

   To ηλίθιο που γράφεται από πολλούς π@πάρες, είτε είναι (κρυπτο-φανερο)φασίστας, όπως ο Τζήμερος, είτε είναι ο (φανερο-κρυπτο)φασίστας Άδωνις, ότι δηλαδή ''φταίει η έλλειψη γνώσης για τις επιπτώσεις του μονοξειδίου του άνθρακα'' για όσους βάζουν μαγκάλια επειδή δεν έχουν άλλο τρόπο να ζεσταθούν, είναι σα να λες ότι αν κάποιος λιμοκτονεί και αναγκαστεί να φάει απ' τα σκουπίδια και πάθει τίποτα, δε θα φταίνε όσοι τον οδήγησαν σ' αυτό το σημείο, αλλά... η έλλειψη γνώσης για τις επιπτώσεις του χαλασμένου φαγητού!!!
   Και να το 'λεγε μόνο ένας ηλίθιος, άντε να το καταλάβω. Το λένε πολλοί, που είναι διαποτισμένοι από το σύνδρομο της δήθεν "θυσίας". Λες και χρειάζονται 20χρονα παιδιά να παίξουν τον ρόλο της Ιφιγένειας, για να φυσήξει ο ούριος άνεμος, που θα μας οδηγήσει στον στόχο των "αγορών".
   Τα λένε, γιατί δεν είναι τα δικά τους παιδιά και έχουν συνηθίσει στη νοοτροπία του "μακριά απ' τον κwλο μας κι ας είναι μια πιθαμή". Βλέπετε, για τα δικά τους παιδιά τρέχουν στα διάφορα γραφεία πολιτευτάδων και δημαρχαίων και γλείφουν και παρακαλάνε για ένα πεντάμηνο, για ένα επιδοτούμενο πρόγραμμα, για ένα ψίχουλο, για ό,τι να' ναι...
   Έτσι συνήθισαν και έτσι κάνουν. Και τα παιδάκια, που οι μανάδες τους δουλεύουν στην Κρήτη σε καφετέριες και το αφεντικό τους χρωστάει 3 χιλιάρικα και για να πάνε να αγκαλιάσουν το νεκρό κορμί του παιδιού τους ζητάνε δανεικά, είναι ανεύθυνοι φοιτητές, που δεν γνωρίζουν τις συνέπειες του μονοξειδίου και αμαυρώνουν τη συνεπή πορεία και την συμμόρφωση στις ανάγκες των αγορών... 
   Κι αν χρειαστεί να γίνουν και ανθρωποθυσίες, τότε ας είναι...

ΥΓ: Καταδικάζω τον λαϊκισμό όσων συνδέουν τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο με τα εκατομμύρια νεκρούς. Απλά έτυχε να... συμπέσουν χρονικά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.